Börjar bra

fyfan vilken dag det har varit. Jag gick upp fem imorse och tog halv sju tåget till Uppsala för att genomgå första dagen på skolan. Gick bra och jag tror jag kommer gilla min klass. Har träffat ett gäng härliga tjejer så det bådar gott än så länge. De äldre var ju inte sena med att börja våran nollning heller, haha! Vi fick bära nå fruktansvärt fula kepsar och gå runt campus samtidigt som vi var tvungen att ta av oss kepsarna och hälsa på de äldre varje gång man såg dom med en helt sjukt ful hälsningsfras. Den var typ hur lång som helst så jag lärde mig den inte ens .. haha. Imorgon ska vi få kursintroduktion och förhoppningsvis hittar jag någonstans att sova så jag kan vara med och festa litegrann med klass :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0