18.04.10

Gårdagen var riiktigt rolig ! Vi började hemma hos joel där vi drack och spelade qiuz i ett x antal timmar. När klockan började närma sig tolvslaget rullade vi in mot stan och krogen. Blev som alltid väldigt mycket dansande och en en hel del häng i baren :)
vid tvåtiden drog vi oss hem till joel igen för efterfest och vid 06,00 lyckades vi somna.
Vaknade upp och mådde rent ut sakt piss och hade knappt fått någon sömn då jag och rickard delade på soffan, så det var förjävla trångt! Jag gick och mötte upp tessan och vi satte oss på stan och väntade i 1,5h på att gallerian skulle öppna bara för att vi skulle köpa hallonsmoothies! hahah helt klart värt väntan.

Somnade direkt när jag kom hem och har vaknat ganska nyligen. Nu ska jag kolla på ett avsnitt av the vampire diaries. Blir inget fysikplugg ikväll, orkar verkligen inte idag alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0