Lördagen / after school

Kvällen började med att jag drog förbi tessan en snabbis och hämtade lite kläder! Sedan tog jag bussen till jossan och var hos henne ungefär vid åtta tiden. Vi fixade oss och körde lite förfest och hade kul! Sedan tog vi bussen 10 i 10 ner till stan där vi träffade på jenny & terese. Vi alla hoppade på en proppfull buss mot valbo där det var en massa partysugna människor!  Väl framme så gick vi till festligheterna och hade en jäävligt bra kväll! Mycket dans!!!
Vid typ tvåtiden kom jimmy och hämtade oss och skjutsade mig och joss ner till stan och tessan och jenny åt andra håll. Jag och joss träffade på skarp en stund och sedan åkte vi hem till joss! Somnade i princip direkt!!! RIKTIGT grymm kväll!




taggataggatagga ! ;D


<33


I valbo ! Farbod, jag, jossan, tessan, mickaela.

hahah ;D Dennis, jag , jossan & liiiite av tessan där bakom ^^

jennifer , tess, joss & jag!

bordsdans ;D Becka , jag&joss !!! WOHOW!

tess och becka ! :D



Efter skolan idag drog jag och carro iväg till gymmet. En timmes träning, Blev mage, rygg & ben + rumpa. Har gjort lite spanska sen jag kom hem också och ska läsa lite svenska B ikväll innan jag går och lägger mig. Sen får skolarbetet vara klart för idag. Prison break ikväll som vanligt då ! WOOHOOW! Ska bli spännande som tusan!

Nu ska jag ut med vovven på en lite kortare promenad och sen ska jag käka pizzabullar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0