fotosugen

Jag är så galet sugen på att fotografera! sitter och kikar runt på lite bilder för inspiration men det är så jobbigt eftersom alla har något "extremt" med i bilderna vilket man inte direkt har tillgång till hemma. Svåråtkomlig fotosessionrekvisita om man säger så ;) hehe! Men har hittat några bilder som man nästan skulle kunna fixa till här hemma så imorgon kanske jag ska göra ett försök tänkte jag , om jag orkar.

Har sovmorgon imorgon vill 11.40 vilket är hur härligt som hellst! Ska kika vidare på A shot at love with Tila tequila och sedan blir det scrubs.
Ska slänga ihop något gott att käka också fan. Känner hungern komma krypandes. Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0