Min roliga kväll

Tina vann letsdans!! Klart värd det! hon var grymmt duktig måste jag säga.
Ja sitter och kollar på special unit 2 ! Det finns absolut inget kul att se på tv nu så det får bli det. Men det är ganska bra faktiskt måste jag erkänna. hehhe. Har väl rätt trökigt förövrigt.
Ska vara duktig sen och läsa biologi när jag ska sova så får jag lite gjort till skolan. Ussch.. blir nervös när jag tänker på skolan och svenska muntliga talet. Jag absolut hatar att prata inför klassen och det är just det vi ska göra på svenskan. 3 minuter ska man prata, inte för att det är så länge men för en person som väärkligen är dörädd att göra det är det en evighet. Men jag ska klara det. Har jag bestämmt mig så kommer jag göra det också :) hehe.

ååh, ska nog göra lite varm oboy nu också och fortsätta stirra på tvn. Mysmys.

image10

Kommentarer
Postat av: Anna O

Hej och tack för den snälla kommentaren du lämnade hos mig =)

Apropå det du skrev här uppe så kan jag bara säga: Härligt tänkt!! En rädsla övervinns ofta genom att man bara struntar i den och utmanar den.

2008-03-29 @ 08:57:59
URL: http://detmanintevet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0