Stadsmys och jobb

Pjuh, blev ingen dryg hemmadag idag :) Jag och Sara tog oss en sväng ner på stan för att kika runt lite på rean och vi mötte även upp Cassandra där. Sara handlade ganska rejält. Själv vågar jag inte köpa något, ska spara allt till göteborg !
Käkade på mcdonalds innan jobbet så man slapp dricka kaffe för att mätta magen. Men det gick iallafall riktigt bra! hade 1 order innan rasten och fick in 4 stycken till!! varav 1 var mobilt ;D så en lön på 800 kr för detta pass alltså :) Inte fel alls!!!

Ja imorrn är ingen 100 % bestämmt. Men Sara ska iallafall klippa mig , det tror jag nog är ganska säkert iallafall. Sen kanske det blir jobb och kanske bad på dagen också med Sara :) trevlig trevligt.

Lön på fredag!!!!! Lycklig för det. Ska ta och se vidare på Die Hard II nu ;) så bra film.
God natt fölk!


Kommentarer
Postat av: jenny

Nejra, MCDONALDS XD sällan <33

2008-06-26 @ 00:30:16
URL: http://metrobloggen.se/jennycarlson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0