Måndaag

Vaknade nyss. Är ledig från skolan idag för vi har studiedag! wiihooow!
Ska vara med tanja idag å så ska jag kila iväg till popcorner ( frisörsalong ) för typ ett möte med alla modeller inför deras jubileumsvisning som dom ska hålla nu i slutet av april tror jag.

Gick bra på jobbet igår. fyra vanliga hemtelefoner och ett mobilabbonemang, rätt nice med pengar där. Tog en promenad hem, jag och sara. Själv var jag helt emot det men ångra mig när vi hade slutat, men OKEJ SARA!!!!!!! DET VAR VÄLDIGT SKÖT ATT GÅ UT OCH GÅ ! xPhahaha
Kom hem vid ungefär halv tio, käkade, sen satte jag mig och kollade på Pearl Harbor.
BRA FILM! sorglig somfaaan i slutet. :'( uh. hehe ^^ Men jag gillade den. Bra nu också när vi ska ha historiaprov om andra världskriget :) heheh

Ska käka fruckost nu. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, är du välkommen att tävla här:http://natalieb.blogg.se/tvling.html

Bara en person kommer vinna det fina priset, som är ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!
Men vad är det som säger att det inte är just DU som kommer vinna!?

Ha en bra dag!

2008-04-14 @ 10:45:36
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Lina

jag venne jag kanske överdrev lite, men jag vill vara så ärlig som möjligt, och det kan jag inte vara på det där jobbet. Och Ringbolaget verkar mycket trevligare. Så vi får väl se om jag börjar där någon gång istället :)

2008-04-14 @ 11:25:44
URL: http://fearofthefuture.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0