Good job!

Va och jobbade. Gick skitbra. Sålde 7 ordrar vilket innebär en lön på 875 kr.  finfint!

Dom ringde från popcorner ( hårsalong ) idag. De frågade om jag ville vara modell på deras 10års jubileum. Ska dit på måndag för mer information så ska dom kolla på alla modellers hår igen och typ så :) . Hoppas det blir en riktig stor visning med massa folk och en calwalk! haha, I would love that!!
Hoppas dom inte ska välja ut folk och blabla. För dom ringde och undra om jag ville ;) så nu jävlar ska ja va med också ;D hahaha.

Sovmorron till halv tolv imorgon. Fysikprov som första lektion och sen kemilabb. sen slut på skoldagen.
Sen ska jag och Sara dra och simma efter skolan. Fett länge sen vi gjorde det. Behöver motion känner jag. sitter ju och åker buss vart jag än ska . Men ingen kan klandra mig. vädret suger ju!

Ska borsta tänderna och fixa lite för sovtime. Ska inte plugga ett skit mer fysik. nu räcker det.
Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: sara

kul å va hårmodell!

2008-04-09 @ 22:37:46
URL: http://littlenova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0