3 things

haha , dom ringde från popcorner idag och berätta att det hade blivit lite fel med tider och skit så min färgning är inte föräns nästa vecka på torsag, genrep nästa vecka på fredag och visningen är på lördag (; haha. Faktiskt glada nyheter för min del för har lite planer med nåra bruds till fredagen ;) heeh. Ska köra Mary-K kväll först och kika på lite produkter som en kompis ska presentera och sen blire lite party-kvällich. ;) nicenice.

Hade engelska nationella provet idag - skrivningsdelen.
Skrev om en händelse, när jag och syrran åkte fallskärm efter en båt. Helt fantastiskt var det. men grymmt skrämmande också. Skrev så mkt att jag till och med behöve extrapapper, haha ;) Så det kändes ganska bra. Var noga med stavningen också då min lärare har klagat lite på att jag stavar dåligt ! haha x)
Men det ska nog ha gått bra.

Japp, så imorrn blire studiebesök på furuviksparken här i gävle med klassen och biologiläraren. Vi ska studera djur och få delta under en ormmatning. Har sett det förut! Men ska bli häftigt nu när det blir en stor orm ;) hehe.

Aja, måste duscha nu. Berättar om studiebesöket imorrn och allt :) PUSS <3

Kommentarer
Postat av: ida

äh det viktigaste är ändå att man tar det lugn försöker att inte vara nervös, så man ger ett säkert intryck! Var svinnervös första gången, skakade t.o.m haha! Men du har tid på dig som sagt, det kommer nog gå bra!

2008-04-17 @ 23:55:33
URL: http://latenightsessions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0