Tjejkväll, småfestande, storstadsbesök, shopping!

Igår var det som sakt tjejkväll på gallerian där de hade olika rabatter osv i butikerna! Jag och jossan gick runt och handlade på oss så mycket vi kunde  hitta som vi behövde till resan samt gick runt och provsmakade den mat de bjöd på och kollade på lite poledance! Är riktigt sugen på att börja med det efter sommaren men det är ju så jäkla dyrt.  Fick hem en maskara, solpuder,ring och såndär röd sak på bilden som jag inte vet vad det heter, men läckert som fan är det ;) hähä!

När vi shoppat klart ringde GQ och tjatade om att vi skulle haka på ut! Vi joinade förfesten med grabbarna hemma hos kimpa och hävde i oss lite cider men någon festanda fanns inte med oss igår så vi kramade boysen hejdå och drog oss hem vid tolv. Lär bli konstigt att inte festa tillsammans med dom på riktigt länge, men det ska bli sjukt skönt med ombyte måste jag säga!

Gårdagens inköp:


Solpuder från H&M, maskara från kicks och säxyröda från H&M


Åhlens


Blev till att gå upp tidigt som attans idag för att pallra sig iväg till stockholm med jossan. Tänkte att vi skulle inhandla lite korsetter och annat till resan. Lyckades dock inte hitta några korsetter, men skor och lite annat smått och gott fick vi med oss.
Det var fetbra stämning i staden för det var studenter som åkte flak lite här och var och spelade asbra musik, söp, dansade och skrek! Shiet vad jag vill ta studenten igen .. flaket var ju verkligen sjukt roligt. Minns att jag stod upp på ryggstödet av en bänk och skrek och dansade som en galning när vi körde igenom hela staden så tre av mina klasskompisar fick stå nedaför och hålla i mig för jag fattade givetvis inte att jag kunde ramla ner .. haha. Tack till er tre, vilka ni nu en var (dont remember fan .. haha!), var ju definitivt en av mina mindre nycktra kvällar det där men ack så roligt det var!

Juste, vi såg kissie och nemo från kungarna av tylösand också. Lite roligt sådär typ, haha.

Här är dagens inköp:


Belle


Ögonlapp inför pirattemat i sommar ;) Buttericks!


Så jäkla najs, haha! Från Buttericks


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0