Snabbshopping

Gjorde mig iordning direkt när jag vaknade och pallrade mig ner på stan tillsammans med alma i luren för en snabb shoppingsväng. Givetvis glömde jag att köpa rakhyvel .. så jävla irriterande .. men tänkte hinna köpa det då måndag så jag ska köpa euro :)

Dagen ser ut som så att jag ska plugga nu. Sen ska jag leka designer och klippa sönder några jeans till shorts och fixa dom så de blir lite slitna och läckra. Ska sätta igång med packandet på allvar också för nu börjar tiden bli knapp. Nu inser jag att jag har hållt på och skjutit upp saker och ting hela tiden och plötsligt blev det galet mycket att göra nu!


Stayups från cubus

Vätskeersättningstabletter! Dom funkar verkligen kanon efter en night of partying och är asgoda! Finns på apoteket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0