awesome helg på ingång!

woaaah, jag har en bra helg framför mig!

Började dagen med en långpromenad med vovven följt av lite plugg. Sen blev det en tripp ner på stan med mamma och vi shoppade på riktigt bra. Tur som man har så gjorde jag bara av med 300 kr trots att jag fick med mig en hel del grunks hem! Thanks mum!

Vi köpte med oss jordgubbar (dom är så äckligt jävla perfekta att jag bara längtar till att få tjocka i mig dom) så dom ska jag hugga in i så fort mitt nyfärgade hår har torkat! Såg helt knas ut i håret så kände att en akut hårfärgning var på sin plats då jag och jossan har fotoshoot imorgon plus att planet till mallis lyfter om 11 dagar ;)


ska fota allt jag köpt idag och slänga upp här, stay tuned!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0