30. En sak jag önskar jag fick uppleva igen

Sista inlägget på den här 30dagars listan som har tagit bra mycket längre tid är 30 dagar, haha! Men vad gör det, det viktigaste är att jag faktiskt slutförde den ;)

Alltså mitt liv är bäst så egentligen finns det mycket som jag skulle vilja uppleva igen så jag kan faktiskt inte säga något speciellt, så istället rabblar jag upp några höjdpunkter!

Alla magalufdagar! - fantastiska fester, underbara människor, sjuka upplevelser, nya erfarenheter.
Italienresan! - Ny kultur, supervackra miljöer, nya upplevelser.
Budva! - Bara en helt galen partyvecka som jag gärna gör igen.
Studenten! - Känslan av lättnad när du vet att du aldrig behöver plugga inför ett prov igen om du nu inte vill.
Bosnien 2009 och 2010! - sinnesdagar.
Cirkustiden! - älskade varenda sekund.
♦ Åre! - Massa nya sköna människor, BP's, galna upptåg.
Sista april 2011! - Bara en så jävla bra kväll med jäkligt sjuka människor ;)
- och massamassa mer! Många sköna fester, många mysiga kvällar, många underbara dagar med nära och kära genom åren. Det mesta jag tagit upp här är från senaste tiden, men shiet vilket awesome liv jag har verkligen, skulle aldrig byta bort det för anything is this world!

Thats it my friend! Slut på listan. Ska bli roligt att läsa igenom den någon vacker dag om ett par år fan ;) hehe!


Magaluf 2010


Venedig 2009


Budva 2010


Studentbalen 2010


Bosnien 2010


Cirkus 2001-2003

 


Åre 2010


Sista april i uppsala 2011


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0