Upp och hoppa

God morgon peeps!

Japp, 05.00 går jag upp idag för att ta mig till skolan! Har inte varit där sen 17 februari fan .. haha! Ska gå och vara med på kurssammanfattningen, lämna in biblioteksböcker, göra kursutvärdering och sen sitta och plugga lite med ett gäng från klassen :) Kan vara bra att få höra lite hur de andra uppfattar saker och ting helt enkelt.

Vet inte riktigt hur jag ska palla med denna dag. Jag går aldrig upp före elva såhär på vardagarna och nu plötsligt blev det fem. Kommer verkligen ta på krafterna kan jag lova. Vet inte när jag kommer hem heller men chansar på att det inte blir tidigare än 19.00 iallafall .. känns ju jättebra sådär .. ehrm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0