Update

Solen lyser med sin fråvaro idag men inte är jag depp för det! Jag har snart läst färdigt HELA JÄVLA mikroekonomiboken på 600 sidor så det känns så jävla bra. Kanske att jag lyckas klara denna tenta tillochmed? Really hope I do ..eller näe .. JAG SKA klara den.

Nu sitter jag med en ansiktsmask på (var evigheter sedan) och lämnar in en rapport för ett liten kampanj jag har varit med i. Ska snart skölja ur gegget i ansiktet och gå ner och göra lite mysfika! Borde lägga i en hårinpackning också med tanke på allt skit mitt hår varit med om den senaste tiden, haha! Bara med tanke på i fredagens då min,jossans och dennis vurpa resulterade i ett snabbt bad för håret i en vattenpöl ... inte det mysigaste kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0