I ♥ ÅRE

Ännu en fetinglyckad resa till Åre, och jag vill bara tillbaka! Trots att vi nu har kört fem dagars krökande så mår jag hur bra som helst. Det är luften, stämningen och allt skönt folk där uppe som gör det, love it. Vi träffade massa nya ashärliga människor samt några av de vi träffade förra gången vi var där, vilket alltid är roligt!
Vi får se, kanske blir det av till tripp? haha, vore ju inte fel att vara där på säsongsavslutningen för då erbjuds det riktigt fett med mycket fest!

Just nu har jag inget att göra alls i skolan då min sista tenta var igår! Nästa vecka börjar nya kurser och jag tänker bara njuta nu av dessa dagar då jag inte behöver plugga. Gq och viktor är supertaggade på fest ikväll men fyfan det hoppar vi över för jag ska jobba .. plus att det känns lite som att det räcker nu ett tag framöver efter allt i åre. haha! Smått drygt att jag inte kan skriva speciellt mycket om resan, men ni får fantisera ihop lite själva ;) hihi!

juste,
 Om cirka 2 månader händer det en riktigt rolig grejj för ER! Visst, för mig också, men ni ska faktikst få lite ny & rolig läsning som jag berättar mer om när det väl närmar sig!  lovar, your gonna love it! hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0