Det är så hälsosamt och stärkande i fjälleeeeen .. eller inte.

fyfan, här sitter jag och pluggar matte medans de andra jobbar, åker skidor eller är ute och går hälsopromenader. Vi fick tillskott i huset för någon timme sedan då mathilda, moa och kerstin anlände för lite crazytime! Dom tre ligger och sover i soffan och jag är preatty shore att simon också kom hem nu. Känns bra att jag börjar lära mig namnet på de flesta som bor här, tydligen har dom fått två nya stockholmare i huset också men dom vet jag inte vad dom heter och pallar inte lära mig heller .. dom var inge najs, haha!

Igår var riktigt bra! bygget levererar som alltid och stämningen var på topp. Jag och jossan träffade på PS och lite andra schöööna prickar, vilket alltid är awesome. Ikväll spelar september på bygget och HELA kollektivet ska festa. Det kommer bli sånt fruktansvärt stört bra drag!! CANT WAIT :D
Sen får vi se vart kvällen slutar, kanske i en jacuzzi som under en av kvällarna när vi var här senast? haha vore inte fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0