7 Mars 2011

Vi började faktiskt med ett "nytt" projekt idag .. eller ja nytt och nytt .. en ny version av det gamla. Jävla mobilt bredband, vill inte sälja den skiten längre. Är trött på att ha massa nya säljera som håller på och utbildar sig sittandes bredvid mig för att lära sig säljandet. Inte fan blir man tillfrågad av cheferna heller om det är OKEJ att dom sätter dom jävlarna bredvid en .. nejnej. Sen ska dom alltid sitta överdrivet nära, kan fan inte koncentrera mig på att göra mitt jobb. usch ..

Sitter och myser framför tvn nu och är glad. Planerna börjar falla på plats mina vänner och snart ska ni få veta vad som komma skall! Hoppas innerligt att allt blir av för jag hatar när saker och ting skiter sig vilket dom tyvärr har en tendens att göra. But yeah, We'll se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0