TAKE ONE PÅ G

Sitter på pappas jobb nu med en kopp choklad och massa pluggpapper. Här ska jag spendera två timmar innan vi beger oss ner på stan för att hämta upp min cykel som stått där sen första snön föll här i stan och sen skjutsar han mig till jossis! Ska bränna en film hos henne, nämligen TAKE ONE! fyfan vad jag längtar till att få se den!!!!!! Kommer få damp av att kolla på den, i just know it. För er som inte vet vad det är för film så är det en dokumentär om swedish house mafia och deras turnéer som gjort under två år! Vi kollade på halva hemma hos vincy dagen efter nyår och jag blev helt fast, så nu ska jag äntligen få se HELA!

Nu blir det lite plugg, eller aah .. mycket plugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0