Its over, for now!

Gjorde tentan i ekonomistyrning idag så nu är äntligen megapluggandet slut fram tills nästa tenta. Känns halvdant, men jag gjorde fler uppgifter än vad jag trodde att jag skulle kunna göra så har jag lite flyt så klarar jag den .. hoppas hoppas.

Kom hem vid halv nio och har legat och myst framför tvn sedan dess. Har svårt att släppa tankarna gällande morgondagen för jag väntar på ett besked som kan påverka sommarplanerna en hel del .. vilket suger något katastrofalt mycket då sommaren är den största anledningen till att jag klarar av att ta mig igenom den fruktansvärt dryga vardagen nu, jag lever för sommaren. Så jaa .. jag är lite nervös.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0