19. Detta ångrar jag

Jag tror inte riktigt på det här med att ångra sig. Det man har sakt eller gjort som man i efterhand ångrar är ju något som man just i den studen ville göra, det kanske gjorde dig glad just då, varför ångra det? Jag ångrar faktiskt inget jag gjort i mitt liv för jag ser allt som en livserfarenhet som jag kan titta tillbaka på och skratta åt.

Men jaa, om jag nu måste berätta om något som jag "ångrar" så är det en av kvällarna i montenegro. Jag, alma, birre och lisa fick skjuts upp till stadens största nattklubb som låg mitt uppe på ett berg. Hur stort och vackert som helst och vi var dom första där! Vi ställde oss vid ett bord och beställde en varsin tequilashot! Efter ett par minuter kommer det lite olika grabbgäng varar två killar ställer sig några bord ifrån oss och beställer in massa champagne och vin. Dom börjar flirta med oss så vi går över till deras bord och börjar prata, dom bjuder på dricka och vi har det trevligt! Efter ett tag tappar vi bort birr och lisa så jag och alma hänger vidare med grabbarna. Efter något glas champagne börjar det trycka lite på blåsan som det alltid gör, haha, så vi begav oss mot toaletten! När vi kommer tillbaka så tar jag mitt glas som precis blivit påfyllt innan vi gick på toa och dricker upp hela(Oeftertänksam som jag var!). Efter fem minuter ungefär tar en av killarna fram en liten pipett och visar mig något gult innehåll och skrattar lite lurt. Jag skakar på huvet (som ett nej tack vi vill inte ha, fattade ju att det var knark) och säger till alma att vi måste gå för dom grabbarna vi var med hade någon form av drog med sig. Vi bytte grabbgäng och började umgås med ett par andra trevliga prickar! Tillslut slog det till, en timme innan vi skulle åka hem till hotellet. Fyfan, jag hade så fruktansvärt roligt den kvällen men däremot var jag inte lika lycklig när jag kom hem. Jag trodde på fullaste allvar att jag skulle dö. Hade andningssvårigheter, världens magknip, mådde illa, svettades, otroligt låg puls, kräkningar, skakningar, kortvariga medvetslösperioder. Minns att jag satte mig i duschen och duschade med iskallt vatten i vad jag trodde var tre minuter tills alma kom och dampade på mig att jag suttit i duschen i en halvtimme... ? helt sjukt. Måste ha tappat medvetandet där ett par gånger eller så ..
Hon hjälpte mig i säng och jag somnade direkt. Vaknade dagen efter och hade jätteont i magen och kände mig allmänt konstig,  typ som att jag drömde, och så var det hela jävla dagen. Inte kul.
Men såhär i efterhand ser jag det bara som en upplevelse, dock kanske inte som en av mina bättre upplevelser. Men jag hade fruktansvärt jävla roligt den kvällen (kanske just tack vare att killen spetsade min champagne?) och jag ångrar inte att jag drack champagnen, det gav mig en ny erfarenhet att ta lärdom av helt enkelt. Hade jag däremot vetat om att han hade haft i knark i drickan medan vi var på toa hade jag ju aldrig druckit det!

Men ett tips, lämna aldrig drinken obevakad! Ni vill inte uppleva samma hemska känsla som jag gjorde efter att den bra känslan var slut, trust me.


Jag och alma tillsammans med han! Otroligt hur människor kan utge sig för att vara trevliga och supersnälla när dom egentligen smider andra planer ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0