16.01.11

Min nervositet har släppt och jag kan andas igen. Sommarplanerna är oförändrade!!!! ♥ Kanske hur glad som helst över det!!!!! No words.

Igår firade Linas företag Valbogatan.se (som jag brukar modella för) ett år så jag var bjuden på ett litet exklusivt firande på Goya för speciellt inbjudna gäster, hehe! Tog med mig emma, tess och matilda dit också så vi satte oss där en stund och firade innan vi hoppade på bussen mot brungan där hela grabbgänget redan var samlat. Tittade på bilder från grabbarnas GC-resa, pimplande lite vin och lyssnade på musik. Riktigt trevligt som alltid med dom :)!
Vi tjejer hoppade på bussen ner mot stan sen för en sväng på krogen där det blev ytterligare några drinkar och en massa skratt. Träffade på många roliga jävlar igår som förgyllde kvällen på sina sätt. hahah!

Nu ska jag vänta på att pappa kommer hem med mat, är supersugen på typ .. pizza? lööööve it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0