ÅRE & STOCKHOLM 2011

Okej jag orkar inte dra hela historien om ÅRE - och stockholmhelgen. Åre var hur jävla underbart som helst och jag älskade varenda minut, precis som med stockholm.

ÅRE
Resan bestod av vacket landskap, världens lyxvilla, bastu, öl, snörullande, långpromenad, MAX, nudlar, massor med festande, goda drinkar, världens bästa tjejer, jennys sköna kollektivmedlemmar, nattklubben bygget, läckra bartenders, nattjacuzzi, dryga norrmän och massa skratt. Blir en återtripp dit inom en snar framtid, och som jag längtar ♥


hihi

Jacuzzi! ♥

Beloved Åre!

Tess och jenny på Dippan ♥

I taxin ♥

Vi intog toan på Werséns där Petter spelade för kvällen ♥

Is blandat med drinkar har sina konsekvenser, haha !

LYXVILLAN! ♥


STOCKHOLM
Ja, stockholm då: Centralt hotell,  sjuka förfester och efterfester på hotellrummet, VIN, shopping, White room, Laroy, Cafe opera, Spy bar, gratis inträden och drinkar, schööna människor, gamla favoritkändisar, STEK!


Frida, Emma, jag och jossan ♥

White Room tog helt klart hem priset för bästa uteställe!

En morgon på hotellet i emmas och fridas rum , hehe ..

Inne på White rooms toa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0