Mår som man förtjänar

Igår var en riktigt bra kväll att leva, idag var en mindra bra dag att leva ..

Började kvällen på Kalles tillsammans med sex andra tjejer! Vi fick en varsin gratis supergod fördrink och kanonbra mat så vi var på himla bra humör när vi begav oss hem till Saras place för att fira henne med ytterligare drinkar! Stämningen var på topp och vi spelade massa spel och hade riktigt roligt. Fick lite killsällskap också senare mot kvällan. Vid halv tolv kilade jag ner mot krogen och mötta upp terese och jenny, och vilken kväll det blev! Igår hade jag verkligen ROLIGT på krogen och det var fan ett tag sedan! Vid stängning drog jag mig tillbaka hem till sara där jag blev kvar ända tills klockan sex ikväll! Jag, sara och cassandra köpte pizza på morgonen och kollade på the hangover och bara låg och dog hela dagen. Hur underbart som helst, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0