Weekend

Då har ännu en helg swichat förbi!
I fredags träffade jag angelica mot kvällen för en fika. Har inte träffat människan på år och dar då hon inte varit i stan på jaa .. hur länge som helst! Så det var riktigt kul att få catch up litegrann :)

I lördags blev det en efterlängtad quiznight med alla våra awsome grabbar hemma hos henke. Var ett jädra bra tag sen man träffade dom också faktiskt. Så sjukt drygt när det blir sådär att det alltid ska ta ett jävla år typ innan alla har tid att ses. Men ja, där var det mycket trevligt! Ser man dock på helheten var det en medelmåttig kväll. Är så fruktansvärt less på dessa "okej" kvällar. Känner att antingen ska man köra all in eller så ligger man hemma istället. Sen är jag så sjukligt less på gävles nattliv också. Måste ta mig upp till Åre igen känner jag!

by the way så har jag galet ont i min rygg efter att ha småsprungit med klackar i lördags på en istäckt gata och gjort världens vurpa! mhm ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0