Heldag in the city

Jag är helt megatrött efter en hel dag på stan med angelica! Vi käkade på max och jag har äntligen shoppat lite nya kläder. Dock blev det inte så himla mycket för vi blev så äckligt trötta och åkte hem, haha!

Det går inget bra på tv ikväll såklart, fredagstvn suger totalt! Däremot ska jag se vampire diaries och ligga i sängen och vila upp mig inför morgondagens finfina planer! Ser dock lite mörkt ut för jag börjar bli sjuk .. troligen influensan som spökar för alla verkar ha det nu. Awsome lixom .. Ska ta nån värktablett och dricka massa vatten så ska det nog bli fint!

Lägger upp bilderna på dagens köp in a moment!


Min älskade lilla gnusse ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0