Fashion-fotoshoot

Vaknade klockan nio imorse och gjorde mig i ordning snabbt för att sedan åka iväg till Tanja och göra oss redo för en fotografering vi planerat nu länge med en fotograf vid namn Patrik! Vi tog oss ut till hans fotostudio som ligger i skutskär och blev sminkade av hans fru för att sedan posera för fashionfoton i två timmar. jobbigt? absolut. roligt? definitivt! Han hade en riktigt proffsig studio med massor med ljussättning, blixtar och bakgrundsmaterial. Hur grymmt som helst. Dock tycker inte jag att bilderna blev så himla super duper bra som jag hade hoppats ... var ingen bra fotodag för mig faktiskt. Men ja, vi får väl se när dom är färdiga hur det ser ut.

Nu ska jag ta bort sminket och städa mitt rum, sen blir det till att bänka sig med bokföringsuppgifter fram tills klockan slår nio och någon bra film börjar på tvn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0