Ett halvår senare ..

Idag när jag stog och lagade spaghetti så slängde jag en blick mot byrån, och vad är det som ligger där? Jo, min klocka som jag fick i 18-årspresent av mina päron! Jag trodde att jag hade sett det sista av den när jag var i Budva, för jag var 100% säker på att jag slarvat bort den på någon nattklubb där .. men tydligen hade mamma hittat den i facket på en av våra resväskor! Lycklig tjej !!! Kändes liiite jobbigt att ha slarvat bort en 18-årspresent lixom, dom är ju endå lite extra speciella!

Sitter på jobbet nu med Olivia. Är galet trött och har sålt mina 2 ordrar så är inte precis taggad på att prata glatt och argumentera. Ska åka hem med första bussen efter jag slutat och bara dö i sängen framför tvn och äta mammas göödiga mat! Finns inget bättre än det efter en arbetskväll :)

Nu: focus on försäljningen! typ ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0