Dag 21 – Ett annat ögonblick.

Jag vet att dom här inläggen inte direkt har varit regelbundna, men ibland kommer jag på att jag inte gjort klart detta än och får lite lust att skriva så here we go!

Ett annat ögonblick .. hmm .. finns så jädra många och dom bästa kommer ju från mägs. Men för att inte berätta om händelser därifrån igen så har jag ytterligare en grymm kväll i montenegro!

Jag tror det var tredje kvällen där i montenegro och jag och alma gjorde oss redo för ännu en äventyrlig partykväll i landets partystad Budva! Vi hade lyckats lära känna tre nattklubbsägare som alla ägde en varsin nattklubb (hur awsome!?, hehe) Vi gick till vårat favoritförkröksställe som heter Miami! Dom spelar helt crazybra musik där och så fort vi klev in på stället hänvisar servitriserna oss bort till ägaren som står vid baren. Vi går fram till honom och hälsar och han ger oss ett bord exakt vid baren, och då börjar det! Musiken dunkar, vi umgås med honom och hans bartenderboys och dom bjuder oss på drinkar och shots. Och då menar jag inte en drink och en shot, nejnej , utan vi fick 13 teqilashots och 3 drinkar VAR den kvällen!!!! Förstå hur mycket pengar dom la på oss under hela den veckan vi var där, speciellt denna kväll som jag och alma så fint har valt att kalla the tequilanight, haha! Vi krökade som om det inte fanns någon morgondag tills klockan slog tolv och vi drog vidare till favoritställe nummer 2, sparta! Tack vare att vakterna kände igen oss sen tidigare kvällar slapp vi stå i kö och betala inträde ;) Väl där inne bjöds det på en varsin vodkadrink! Vi träffade på ett riktigt skönt grabbgäng som vi hängde med hela kvällen och efterfestade med tills solen började gå upp och vi var tvungna att ta taxin hem till hotellet igen.

uah, den kvällen var bra jävla rolig. Grabbarna gjorde ett speciellt intryck på oss också, kommer aldrig glömma dom :) Vi har fortfarande kontakt med klubbägarna också med tanke på att vi lyckades bli så bra vänner med dom under den veckan. Så himla awsome! Så om vi gör en återtripp dit någon sommar igen behöver vi inte spenderade några pengar på drinkar, hihi!


Tequila, BOOM BOOM!


Sparta


Miami


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0