Valborg spikäääd!

tentan idag gick sådär .. tror inte jag fixade den denna gång heller .. är så jävla less på skolan att jag skulle kunna sjunka genom jorden, usch! Tur att valborg är nu i helgen så man kan få tankarna på lite annat. Efter många om och men så slutar det med att vi spenderara valborg i Uppsala! Jag tror detta året med all säkerhet kommer bli bättre än förra för det går bara inte att saker blir värre än förra året, haha! Det var en minst sakt sinnessjuk kvälls om jag inte tänker gå in något närmare på ... uah!! Hoppas vädret är kanon också så vi slipper bli dränkta i regn under dagen då vi antagligen kommer sitta i den proppfulla ekonomikumparken med en massa andra taggade människor! wooooohooow, I've got a feeeeeeling ! ;) Tur nog så bor ju Carro där så sovplatsen är ordnad! TAGGAAA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0