Tusen bollar i lufteeeen

Jag har ränt runt som en galning hela dagen! Vaknade tio imorse och gjorde mig klar och drog direkt ner på stan med mamma för lite shopping! Köpte en jeansjacka men hittade  massa andra söta saker som eventuellt blir en del av min garderob längre fram, hehe ;) Sen tog jag en promenad upp till valgogatans huvudkontor för att plåta ett modereportage! Blev tre olika outfits och som det känns så gick det bra. Hoppas bliderna blev najs så jag kan lägga upp några här i bloggen! Sen åkte jag hem och käkade och satte mig direkt i bilen igen för att åka in och handla en massa hårprodukter (sitter med hårinpackning i nu faktiskt) för att vårda mitt döda hår. Har verkligen köpt allt man kan köpa i princip. Visar bilder på allt snart men nu måste jag äta och skölja ur håret ... uah panik. Ska ringa en del samtal inför imorgon också och stämma av läget lite ... känner mig smått stressad TYP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0