The last of april ..

Sitter just nu och klurar lite över sista april, en riktigt fet partydag as you all know! Uppsala är ju en riktigt fett ställe att fira på men jag är inte supersugen på att åka dit efter förra årets bravader där. Att säga att det spårade ur är väldigt milt sagt .. finns inget bra förklarande ord på den festen. Åre känns ganska lockande faktiskt, vore riktigt roligt att göra en sista tripp dit nu innan säsongen avslutas. Känns som mina medresenärer också är mest sugna på åre så vi får se hur det blir. Kanske att vi kan få bo hos våra kära vänner där uppe igen eller så har dom fått nog utav oss, haha! ;)

Två fina bilder från förra årets sista april kan jag allt bjuda på :)


Orienterig i Uppsala!


I rummet där på morgonen satt 10 killar + jag och tess, haha! Tror ni alla mådde nå bra då? hell yeah ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0