Tenta-time!

Nyvaken! Idag pallrar jag mig iväg mot skolan för att skriva omtenta i mikroekonomi! Såklart så tog jag fel på tiderna för jag trodde vi hade skrivning från 8-13 men det var 13-18 men som tur var så kollade jag det innan jag la mig igår. Kul om jag hade tagit tåget sex på morgonen istället för det som går halv elva och fått suttit i skolan ett par timmar och bara dött. fyfan! Måste ringa chefen och avboka mitt arbetspass idag som börjar fem .. hoppas han inte blir tokig (som min chef på min tidigare arbetsplats ALLTID blev. Var fan skiträdd för honom alltså .. fet idiot)! Men jäjä, jag får ta igen passet nästa vecka :)

Håll tummarna för mig idag, puss&hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0