Taggar helgen!

Godmorgon everyone!
Idag är jag lite halvtrött trots att jag sovit bra många timmar! Jag hoppas att min joggingtur när om en halvtimme får mig att piggna till lite för sedan väntar plugg och ikväll extrajobb för baraspara!

Pappa och bror packade sina väskor igår och åkte iväg mot Riga imorse. Brorsan ska spela hockeymatcher så det räcker och blir över i en hel vecka. Ganska skönt faktiskt att det bara är vi tjejer här hemma nu så man får lite lugn och ro. Vi ska ju göra våran värnersborgstripp här nu på fredag också vilket kommer bli förjäkla roligt! Vi ska faktiskt på konsert på fredagen i Göteborg ;) Taggar till tusen!

Nu ska jag läsa lite statistik & lyssna på sjukt bra pluggmusik (Westlife, haha!). Nu är det en vecka kvar tills min vapendragare kommer hem också så det kanske är dags för mig att ta tag i sista april planerna! hmm ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0