sola, klippa, träna, plugga, BB!

Sådärja, två timmars solande gav nog lite resultat för jag kan se en liiiiiten rand på brösten, så jävla awesome! Sara hämtade upp mig efter jobbet och vi åkte hem till henne och klippte mitt hår. Det försvann två cm och så fick det klippas upp lite så nu känns det mycket mycket fräshare! Förhoppningsvis kommer jag kunna fixa det som vanligt på sista april så man blir lite snygg ;)! Direkt när jag kom hem från frissan så drog jag och pappa ut på en promenad. Blev en snabbtaktsprommis på en timme! heyhey kalorier gone! Har ätit massa onyttigheter idag så det var lika bra.

Ska hoppa in i duschen nu och skölja av mig allt äckel och sen blir en timmes plugg innan big brother!


Jag har blivit kär i att ta webcam bilder .. dont know why .. kul typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0