motivationen i botten ..

Jag har verkligen noll bloggmotivation nu pga att jag är så less på min jävla design, MEN jag har satt min kära syster på det jobbet så nu ska hon knåpa ihop något snyggt åt mig snarast I hope!

för övrigt då, fredagen var helt jävla awesome! Började med en riktigt rolig förfest hemma hos kimpa, sen dans & fireballs på krogen, avslutade med kebabfläskande & sen med soffhäng med victor och gq i deras lya, där jag också bestämde mig för att sova kvar. Lördagen bestov utav en fet myskväll hemma, precis som söndagen. I måndags mös jag och joss hemma hos victor och gq again för det var lixom sista kvällen för jossan i gävle då. Nu ska hon iväg till thailand i tre veckor och jag dör lite över det. Vem ska jag nu ringa och dampa på ? Måste hitta mig en ny vapendragare medans hon är borta, hihi!

Sitter på jobbet nu, går bra hitils. Ska kämpa på så jag får iväg en till sen är jag "klar" för kvällen. hejp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0