Lördagspääärty

Har varit utan dator nu hela helgen men bra var väl det för då har jag haft tid till annat in life, hehe!
I lördags blev det en fet utgång som började hemma hos jenny där vi blandade supergoda drinkar och spelade drickspel! Blev sedan en tripp ner till O'learys för en öl och sen mot heartbreak såklart! Avslutade kvällen tillsammans med tessan hemma hos victor och gq med att steka korv och äta ketchup, haha! Vaknade sen på morgonen vid tolv och pallrade oss ner på stan, helt äckliga, för att äta en fet subwaymacka och dricka cola. Där satt vi i fyra timmar och bara pratade skit och åt. Hur najs som helst!

Nu ska jag sätta mig och plugga i två timmar eller så. Vädret är awesome idag så funderar på att lägga mig ute i solen ... fast njae, är nog endå liiite för kallt för det fortfarande.


Tess klockan fyra på natten, när hon är som allra sexigast .. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0