klirrar fett i kassan

Gick lika bra på  jobbet idag som igår, 12 fina och ännu en kväll på toppen på säljlistan. Ja .. jag älskar helt enkelt det nya projektet. Jag tänker faktiskt gå upp och jobba imorgon igen och om försäljningen fortsättar gå såhär bra (god I hope so) så kommer fetingtpengarna rulla in fint till sommaren, likelike! :)

Hoppas på lite sol imorgon fan så man kan ligga ute och bättra på brännan medans ja tar itu med lite plugg. Sjukt jobbigt att läsa när man sitter inne på rummet och det är molnigt och grått ute, blir lixom noll-motiverad ...
Ska ut och springa imorgon också. Skippade det idag för jag pallade verkligeeeen inte .. uah. 2,5 km blir det iallafall och lite styrka på det.

Nu ska jag glo vidare på scrubs och sen how i met your mother. Hur grymm kvällsrutin som helst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0