Fina,sköna,härliga dag!

Min fredag har varit riktigt bra! Började dagen med lite plugg. När pappa kom hem från jobbet käkade vi god mat tillsammans hela familjen. Sedan övningskörde jag till hemlingby där jag sprang 3 km och pappa powerwalkade med vovven. Fick bli en snabbdusch när vi kom hem för att sedan hoppa in i bilen igen och åka iväg till valbo! Jag kikade efter en kamera som kan vara bra att ha inför sommaren medans birre och pappa kollade efter lite datatillbehör. Min kamera måste vara smal, ta bra bilder och vara tålig! haha, den kommer med all säkerhet utsättas för en hel del i sommar. Kvällen avslutades på mcdonalds!

Nu väntar jag på att big brother ska börja. Kännde mig totalt otaggad på att dra ut ikväll så det blev inget, och troligen inte imorgon heller! Den här helgen känns bara som en riktig myshelg helt enkelt :)

Bjuder på lite bilder från efterfesten förra helgen istället, hihi!


Nattens käk bestod utav ketchup och ... ketchup.


Ehm .. gq slog sönder sin guitarr. Undrar vad fan han tänkte just i den stunden .. eller ja, han tänkte inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0