Dag 26 – Mina rädslor

Jag är ingen rädd människa direkt, jag älskar ju att prova nya saker och uppleva nya stuff! Allt som ger adrenalinkickar: give it to me! haha. Men visst, jag är inte omänsklig, så självklart finns det något som får mig att skaka ända in i benmärge!

♣ Jag är väl som många andra riktigt stört rädd för småkryp, speciellt spindlar! Är det en spindel på rummet (som det var här om dagen) kan jag inte röra mig eller slita blicken ifrån den föräns pappa kommit och tagit bort den. Det är något med deras äckliga jävla ben och hur dom springer snabbt över mattan .. uah, ryser i hela kroppen.

♣ Jag har en sjuk rädsla för aids. Det är den enda sjukdomen som verkligen verkligen skrämmer mig för den är på riktigt heeeelt obotlig. Får man aids går man mot en säker död, tidigare än vad det är "planerat". Tänk att veta att du kommer dö tidigare än vad du egentligen ska och du kan inte göra något åt det! Uaaaah ! Sen är ju risken att få aids jävligt liten iofs, haha!

♣ Jag är megarädd för att bli gammal. Den största anlegningen är väl för att jag är rädd att jag inte ska hinna göra allt jag vill göra nu i mina unga dagar, men sen också att bli rynkig, inte orka med lika mycket som man gör nu, och sen givetvis att man närmar sig döden. Jag älskar mitt liv och vill inte att något av det här ska ta slut, vilket det gör när man blir äldre. vill inte vill inte vill inte ..


Bästa vänner, bästa familj, bästa liv ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0