Tatuering?

Sen jag kom hem från Spanien har jag varit lite småsugen på att tatuera mig. Jag funderar på att skriva någon text som betyder något. En av tjejerna jag och tessan lärde känna där nere hade tatuerat in texten som jag har på min header och jag verkligen ÄLSKAR den. Den beskriver mig och mina ambitioner om att resa,leva och bara uppleva en massa saker sjukt bra! Vart man ska göra den är ju fråga nummer två. Har alltid gillat tatueringar som klättrar på sidan av magen men det funkar inte med en text på det viset. Däremot fundarar jag på att isåfall kanske sätta den typ i nacken? hmm ..

Snyggt?


Kommentarer
Postat av: Angelica

älskar ocksa tattoos i nacken!

2010-09-04 @ 21:41:04
URL: http://angielovely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0