So far

Torsdag!
Blev en kortare visit till Uppsala för att göra grupparbete, vilket gick bra! Jag var faktiskt insatt i vad det var vi höll på med denna gång så jag kunde bidra med mina briljanta tankar och ideer ;)
Åkte sen hem och sov en stund för att palla med jobbet, vilket däremot inte gick så bra. Fick bara iväg 3 ..
Jossan och jenny ringde och ville att jag skulle följa med ut och pigg som jag var efter tuppluren så hakade jag på. Kvällen var faktiskt riktigt rolig trots att den knappt innehöll någon alkohol. haha, träffade på en kille i baren som bjöd mig på drinkar för 500 kr och blev raggad på av tre göreborgare när vi och grabbarna satt och käkade kebab vid tre-tiden. Så jaa, jag hade bra roligt endå! Kom hem vid fyra, trött som tusan.

Fredag!
Låg bara hemma och slappade. Även fast jag inte var fysiskt bakis så var jag det psykiskt. Min kropp har vant sig att vara förstörd dagen efter jag har varit ute så det var nog därför, haha!

Lördag!
Mötte upp jossan halv ett idag för en shoppingrunda! Känns underbart att ha pengar igen och eftersom jag inte handlat på 3 månader så kände jag genaste ett starkt shoppingsug. Gjorde av med mer än 1000kr idag och känner mig hur nöjd som helst.
Ikväll blir det troligtvis utgång .. men om det regnar då blir det lite tveksamt. Jossan ska nämligen provjobba idag på en av uteställena här i stan och man vill ju vara där och stötta kvinnan! Aja , we'll see!

Nu ska jag börja skriva på mitt arbete som ska vara klart 7 oktober och sen läsa lite organisationsteori.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0