såååjaaa

Måste säga att det var ruggigt skönt att ta sig en springtur. Mörkt ute och luften hur fräsch som helst, man får sån himla energi! Dessutom fick jag ingiva mina nya jobbingskor som jag köpte för typ 2 månader sedan .. haha!

Skypeningen med seminariegruppen gick bra men som vanligt blir det ju oftast så att man kommer in på annat så vi ska sätta oss imorgon lite innan själva redovisningen och gå igenom allt ordentligt ;).
Nu ska jag dricka vidare på min banansmoothie och sen kolla på premiären av Jersey shore säsong 2! Börjar inte föräns kvart över två imorgon så jag kan sitta uppe lite ikväll, vilket är awsoome!


Kommentarer
Postat av: angelica

aa juste

2010-09-06 @ 00:17:20
URL: http://angielovely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0