I throw my hands up in the air sometimes

Ny dag, nya tag! Min plan för dagen var att åka till Uppsala för att grilla med faddrarna och sedan festa tillsammans med klassen och köra en nationsrunda. Men jag kom på att jag inte har gått med i någon nation än och känner inte för att åka dit och sen inte komma in på någon nation. Dessutom har jag ingenstans att sova så jag bestämmde mig för att skippa hela kalaset. Istället kommer jenny och josefine och hämtar upp mig kl ett inatt för en tripp till arlanda där vi ska hämta upp charlotta och lovisa som har varit borta i värmen. Blir till att fläska max i bilen och lyssna på magalufmusik! Kommer nog få roligare med dom än vad jag hade haft med min klass , haha! Ärligt talat verkar dom inte alls nå partyglada och jaa .. har inte riktigt börjat gilla min klass än helt enkelt ;)

Fick ett jäääävligt BÄST sms från josefine idag där hon berättade att hon hade fixat hytt åt mig till magaluf reunionkryssningen!
  Skrek ut av glädje, FYFAN vad det kommer bli sjukt jävla roligt att träffa alla bartenders och alla andra människor man lärde känna där nere och bara festa loss like their is no tomorrow tillsammans med dom i hela 40 timmar. Det är livet de! Om inget skiter sig nu eller så så bär det av 12-14 november! ÄNTLIGEN HAR JAG NÅGOT ATT SE FRAM EMOT! :D


Dans på bardisken på GG originalet, Repris på kryssningen? OHYEAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0