En regnig men trevlig partykväll!

Det blev en utgång igår trots att det regnade faktiskt. Kände bara inte för att sitta hemma så vid halv elva pallrade jag mig ner på stan för att möta upp Lovisa. Vi satte oss inne på Puben där Jossan provjobbade och inväntade Jenny innan vi beställde en varsin kinky amanda av våran egna lilla bartender. Tessan och Alex joinade oss efter ett tag men rullade sedan hem medans vi andra tre fortsatte mot slick. Grymt mycket folk ( ofcourse, löningshelg!) så vi träffade på en hel del bekanta ansikten och hade det trevligt. Dock blev det en nykter kväll .. rätt skönt endå att inte vakna upp och må som en skithög.
EFter stängning gick vi för att vänta in jossan då hon skulle städa och stänga, sen rullade jenny och lovisa hem medans vi styrde mot MAX för lite nattkäk. Satt där till fyra innan vi tog oss hem till jossans underbara säng för lite välbehövlig sömn. Riktigt trevlig kväll :)

Ska visa mina nyaste inköp tänkte jag! Bildkvaliteten suger däremot för jag fotade med iphonen i dåligt ljus. Men så är det när man lyckas få kameran stulen i Spanien ...


Scorett, 399kr.


Gina , 199kr


Vero moda


Vila, 199kr


Gina tricot, 199kr


Gina tricot, 149kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0