Today

Ah fyfan, jag har fått lite tankestopp. Sitter och skriver om delaktighet inför projektarbetet om filmen ratatouille som vi ska presentera nästa veckan men jag kommer inte på något fyndigt att skriva. Sen måste jag hitta en filmsekvens på cirka en minut också som visar delaktighet .. orka? Tyckte det var lite roligt att mina kära gruppmedlemmar tilldelade mig just ämnet delaktighet .. hahah ;)

Ska åka ner på stan med pappa om en timme och hyra filmen och köpa det lilla sista inför lördagen. Sen ska jag hem och kolla på helvetet och skriva klart min tankegång samt göra klart seminariuppgiften. Måste få klart allt idag så jag slipper hålla på med det imorgon och söndag. Då kommer jag avlida.


Kommentarer
Postat av: Anonym

äh, skriv - Helvetet handlar om en bla rattjävel som gillar att laga mat med sin kompanjon, han med arabnäsan pa bilden. Sen upptäcker gästerna pa restaurangen att maten blivit lagad av en ratta, och da bränner dom arabnäsan pa bal och dansar baldansen.



Posetivt med filmen - Jag tycker filmen var väldigt givande eftersom bla rattor är söta.



Negativt - Jag är imot att bränna folk pa bal, sa jag började grata när jag sag det.



Om du skriver sahär sa kommer läraren älska dig eller kanske till och med älska med dig!

2010-10-29 @ 18:57:45
URL: http://angielovely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0