Tack för idag, Slut för idag!

Stannade alltså hemma från skolan idag för att kunna ta igen det jag ligger efter med. Lyckades få klart mitt skrivarbete samt läsa ganska mycket i organisationsteoriboken. Åkte och jobbade vid fem, helt otaggad. satt mest och degade i arbetsstolen med två sålda fram till åtta då jag tog tag i det hela och slängde iväg tre stycken sista timmen. Fick sitta och lära upp en nybörjare också. Ska helt allvarligt sluta jobba på onsdagar för varje gång jag gör det får jag en nybörjare som ska sitta där och lära sig av mig .. jättedrygt .. kan inte koncentrera mig på att sälja när någon sitter bredvid och råstirrar på mig och följer minsta lilla rörelse jag gör .. nybörjarna är wierd.

Imorgon är jag ledig men ska åka till Uppsala för att köra min första partykväll därborta! Blir en pubrunda med ekonomistudenterna och våra faddrar. Tror nog att det kan bli riktigt roligt! Sover kvar där också hos Malena :)

Nu ska jag sova, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0