I WANNA KNOW YOUR NAME!

Jag är så himla ambitiös ibland! Sitter och pluggar på för fullt inför tentan och tog en 20-minuters paus nu så jag kan lyssna på ONE litegrann! haha helt allvarligt jag knarkar verkligen den låten .. tror på fullaste allvar att jag aldrig kommer tröttna .. how could I? Den är sjukt minnesladdad som så många andra av årets magganlåtar. Love them

Ikväll kommer jossan (och jenny?) hit för filmmys och godisfläskande. Ska bli skönt att bara umgås med de älskade utan alkoholen .. vi festar typ alltid när vi ses på helgerna annars, haha :)
Vet dock inte vad vi ska se för film .. tips?

Nu ringer alarmet, dags att återgå till plugget!



Birre stod för maten idag, tacos! Visserligen den fattigaste tacosen jag ätit i litt liv .. haha , men den var god :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0