Helvetet handlar om ..

Alltså min pappa är typ världens skönaste människa. Han hängde med mig ner på stan idag och skjutsade runt mig exakt överallt och jag bara stressade på och han bara hängde med. Han stället verkligen alltid upp och är faktiskt riktigt rolig att hänga med! Gillar honom alltså .. :D <3

Jag fick med mig en jacka hem, finally! Har typ fryst ihjäl varje morgon när jag är påväg till skolan för att min nuvarande jacka enligt mig inte ens kan kallas en jacka. Helt förjävlig. Köpte också lite hudvårdsprodukter för min hud är fan inte lycklig just nu alltså .. beror väl på den jävla kylan i guess.

Kollade på ratatoullie och har gjort färdigt min analys, detta var vad jag skrev:
Helvetet handlar om en bla en råttjävel som gillar att laga mat med sin kompanjon, han med arabnäsan på omslagsbilden. Sen upptäcker gästerna på restaurangen att maten blivit lagad av en råtta, och då bränner dom arabnäsan på bal och dansar båldansen.


Posetivt med filmen - Jag tycker filmen var väldigt givande eftersom bla rattor är söta.
Negativt - Jag är emot att bränna folk på bål, så jag började gråta när jag såg det.

Stort tack till Angelica som är så himla duktig på filmanalys ... tur att hon finns alltså och kan hjälpa mig med sådant!


Kommentarer
Postat av: Angie In Turkey

anytime..! ;)

2010-10-30 @ 18:51:22
URL: http://angielovely.blogg.se/
Postat av: Anonym

aaaaaaaaaaaaaaa hon är ju det!!!!!

2010-11-02 @ 18:56:20
URL: http://angielovely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0