De ska va gött å leva!

Jobbet gick inte så bra idag, bara tre sålda. Men ah ... Chefen var inte där så kände faktiskt inte så stor prestationspress då, haha!

YES! Jag har varit ledig sen igår men imorgon börjar den riktiga helgen, och som jag har längtat! Helgen börjar med en personalfest med 50 andra glada tele2-säljare på vårat säljkontor! Det bjuds på mat, underhållning och dryck och därefter rullar hela gänget mot Goya där vi blir kvällens VIP-gäster! Kvällen börjar klockan sex och håller på till krogen stänger och jag och olivia tänker köra all in!

På lördag blir det till att vakna tidigt för att förbereda sig inför en fotografering! Jossans härliga mamma tar med oss fyra brudar på "modell för en dag" fotografering där vi blir stylade av make-up artister och fotograferade av professionella fotografer! Efter det gör vi oss klara för en fullspäckad show - LADIES NIGHT! Gratisbiljetter till oss infann sig även i år ;)
Det ska bli en massa dans, sång och dricka och även den kvällen avslutar vi på heartbreak! Kan helgen bli bättre? NEJ!

( ska givetvis få in en massa plugg däremellen också .. upp tidigt imorgon för att hinna plugga innan det är dags att göra sig klar för personalfesten! )



Förra årets show var galant så jag hoppas på en minst lika bra show i år!


Ska lägga mig och kolla på tv nu. Är helt slut och orkar verkligen inte läsa mer. 10 av 50 punkter har jag lyckats lära mig idag, rätt bra tycker jag faktiskt ! Godnatt, hörs imorgon :)


Kommentarer
Postat av: tanja

du skulle ju plugga?

2010-10-24 @ 22:47:10
URL: http://tanjawictoriaellwood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0